سبط اکبر

خاطرات سرباز معلم و مداحی با زیرنویس انگلیسی

سبط اکبر

خاطرات سرباز معلم و مداحی با زیرنویس انگلیسی

سبط اکبر

بسم ربّ الحَسَن
من مترجم هستم. به ذهنم رسید برای آشنا کردن ملت ها با اهل بیت از مداحی هایی که زیرنویس دارند استفاده کنم تا زیبایی و لطافت اون مداحی و هیئت حفظ بشه و بشه اونو منتشر کرد. کمی جستجو کردم و کاری مشابه اونچه می خواستم پیدا نکردم، البته سایت فطرس چند تا کار اینجوری داره. به هر حال تصمیم گرفتم خودم این امر رو به عهده بگیرم. چند تا از مداحی های مشهور و دلنشین رو انتخاب کردم که غالبا از حاج محمود هستن. اونا رو زیرنویس کردم و کم کم جلوه های ویژه بهش اضافه کردم. البته نمیشه خیلی تغییر داد کار رو. چرا که می خوام اصل مداحی زیاد تغییر نکنه و اونا رو اینجا ارائه کردم.

طبقه بندی موضوعی

درخت ها از دوچرخه استفاده میکنند!!

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ
باسمه تعالی
آقا اولا که اسم وبلاگ رو عوض کردم دوباره! گذاشتم سبط اکبر. البته آدرسش که سبط اکبر (به انگلیسی) بود، ولی حالا دیگه عنوان وبلاگ هم همونو گذاشتم. بگذریم...
گفتم که آموزش و پرورش دی وی دی هایی در اختیار ما گذاشته برای تدریس. چند روز پیش یک فیلم مربوط به علوم برا بچه ها از روی همون دی وی دی ها پخش کردم. پیش خودم فکر کردم بیام این بار از بچه ها بازخورد بگیرم ببینم چه طوری میشه!!
به بچه ها گفتم هرکس یه مداد و کاغذ برداره و از فیلم هرچی فهمید در حد سه چهار خط بنویسه...
من اگه بگم بچه ها چه چرت و پرت هایی تحویلم دادن اصلا باورتون نمیشه! مگر اینکه معلم باشید!
بنابرین دو نمونه رو خدمتتون ارائه میکنم!


توضیحات بیشتری لازمه یا نه!!!؟؟
به برگه ی دانش آموز دقت کردید؟؟!! "شاید درختاش از دوچرخه استفاده می کنند. آب شیر فکر کنم آلوده باشه است."
اسم دانش آموز پایین برگه نوشته بود اون شکلی کردم که بعدا برام درد سر نشه! اونجام که نوشته "هادی" فکر کنم داشته سعی می کرده فامیل منو بنویسه!
و حالا برگه ی دیگه ای رو خدمتتون ارائه کنم:

"او آلوده هوا آلوده ماشین آلوده آب آلوده آب آلوده گل ها آلوده چرخ آلوده"
اسمش بالای برگه بود که اون شکلی کردم خونده نشه. به نظر شما خط اول نوشته پیتر آلوده منظورش کی بوده!؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
ارشاد عودی

نظرات  (۲)

۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۰:۴۰ علی کریمی
ارشاد درکت میکنم. واقعا استعدادهای زیادی توی این مدارس هست. باید گفت امید من به شما دبستانی هاست.
منم درکت میکنم ارشاد جان. من هم کلاس دوم، چهارم و ششم رو دارم که زیادی تعریفی نیستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی