سبط اکبر

خاطرات سرباز معلم و مداحی با زیرنویس انگلیسی

سبط اکبر

خاطرات سرباز معلم و مداحی با زیرنویس انگلیسی

سبط اکبر

بسم ربّ الحَسَن
من مترجم هستم. به ذهنم رسید برای آشنا کردن ملت ها با اهل بیت از مداحی هایی که زیرنویس دارند استفاده کنم تا زیبایی و لطافت اون مداحی و هیئت حفظ بشه و بشه اونو منتشر کرد. کمی جستجو کردم و کاری مشابه اونچه می خواستم پیدا نکردم، البته سایت فطرس چند تا کار اینجوری داره. به هر حال تصمیم گرفتم خودم این امر رو به عهده بگیرم. چند تا از مداحی های مشهور و دلنشین رو انتخاب کردم که غالبا از حاج محمود هستن. اونا رو زیرنویس کردم و کم کم جلوه های ویژه بهش اضافه کردم. البته نمیشه خیلی تغییر داد کار رو. چرا که می خوام اصل مداحی زیاد تغییر نکنه و اونا رو اینجا ارائه کردم.

طبقه بندی موضوعی

مداحی انگلیسی Salute You Hossein با زیرنویس فارسی

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ
باسمه تعالی
به خاطر استقبال خوبی که از مداحی سید علی جی با عنوان عباس عمو جانم (با زیرنویس فارسی) شد، تصمیم بر این شد تا بعضی از مداحی های خارجی رو هم به فارسی زیرنویس کنم. این یکی از همین کارهاست:
مداحی سید علی جی با عنوان I Salute You Hossein با زیرنویس فارسی
اگر صاحب نظری داره این مطلب رو می خونه و می تونه در بالاتر بردن کیفیت کار کمک کنه خوشحال میشم اعلام کنه. این کار با ادیوس6 ویرایش شده که زیاد جالب نبود و خروجی با کیفیت بالا هم نداشت. کارهای قبلی با کورل ویرایش می شد که بد نبود، اما کورل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنه. انشاالله همین کار با کیفیت بالاتر در آینده بارگذاری خواهد شد.

نظرات  (۱)

۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۲۹ آموزشی-تفریحی
خیلی جالب بود ممنون از مطالبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی