سبط اکبر

خاطرات سرباز معلم و مداحی با زیرنویس انگلیسی

سبط اکبر

خاطرات سرباز معلم و مداحی با زیرنویس انگلیسی

سبط اکبر

بسم ربّ الحَسَن
من مترجم هستم. به ذهنم رسید برای آشنا کردن ملت ها با اهل بیت از مداحی هایی که زیرنویس دارند استفاده کنم تا زیبایی و لطافت اون مداحی و هیئت حفظ بشه و بشه اونو منتشر کرد. کمی جستجو کردم و کاری مشابه اونچه می خواستم پیدا نکردم، البته سایت فطرس چند تا کار اینجوری داره. به هر حال تصمیم گرفتم خودم این امر رو به عهده بگیرم. چند تا از مداحی های مشهور و دلنشین رو انتخاب کردم که غالبا از حاج محمود هستن. اونا رو زیرنویس کردم و کم کم جلوه های ویژه بهش اضافه کردم. البته نمیشه خیلی تغییر داد کار رو. چرا که می خوام اصل مداحی زیاد تغییر نکنه و اونا رو اینجا ارائه کردم.

طبقه بندی موضوعی
باسمه تعالی

سلام

سال تحصیلی تمام شد. هرچی بود و شد و نشد تمام شد و پرونده ش بسته شد.

خب به هر حال سال اولی بود که معلم می شدم و بی تجربگی داشتم. اما در مجموع به خودم امتیاز قبولی رو میدم. در آخر ریاضی بچه ها تقریبا خوب شد. فارسی غیر از دو نفر بقیه خوب و خیلی خوب بودن. دو نفر تجدید کردم. بقیه همه قبول. و خلاصه کنم که سال تمام شد. این مطلب رو به عنوان مطلب اختتامیه ی این سال تحصیلی دارم می ذارم و کلیپی هم از عکس های امسال درست کردم که میتونید از آپارات دانلود کنید. البته باید عرض کنم که سال دوم همون مدرسه افتادم و همون کلاس که الان دیگه کلاس سومی شده بودن. منتهی بعد از دو هفته روستای من رو عوض کردن و بردن به روستای دیگه ای به نام چخماق که می شد مرکز بخش سلیمانیه. چند روز از محرم رو علیک بودم و با دانش آموزان خودم توی دسته ها سینه می زدیم و هیآت شام خوردیم. توی مراسم کنار دانش آموزام بودم و همون روستا خونه ای گرفتم. اما به هر حال تقدیر این بود که به روستای دیگه منتقل بشم...

کلیپی که آپلود کردم از عکس های مراسم مختلف مدرسه گرفته شده، فقط چند عکس اول مربوط می شه به همون محرم که با بچه ها توی مراسم شرکت می کردم. بقیه عکس ها از هر موقع سال گرفته شد و هر مراسمی. امیدوارم از دیدن کلیپ لذت ببرید.

یک چیزی رو می دونید؟ دلم برای اون دانش آموزام تنگ شده...

یا علی...

مشاهده کلیپ خداحافظی از سایت آپارات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی